חוסל מפקד פלוגת הנח׳בה של דיר אל בלאח

    קובי פינקלר No Comments on חוסל מפקד פלוגת הנח׳בה של דיר אל בלאח

    צה"ל חיסל מהאוויר את עאדל מסמח, מפקד פלוגת הנח׳בה של דיר אל בלאח, שפיקד בשטח על כוחות מחבלי הנח'בה שפשטו לכיסופים בחג שמחת תורה ושלח כוחות של ארגון הטרור חמאס ליישובים נוספים בעוטף

    צילום: דובר צהל
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטוס קרב של חיל האוויר, בהכוונת חופת האש והמודיעין של אוגדת עזה חיסל את עאדל מסמח, מפקד פלוגת הנח׳בה של דיר אל בלאח. מסמח פיקד בשטח על כוחות מחבלי הנח'בה שפשטו לכיסופים בחג שמחת תורה ושלח כוחות של ארגון הטרור חמאס ליישובים נוספים בעוטף ובהם בארי ונירים. לאחר מכן ניהל מסמח לחימה ברצועה נגד כוחותינו.

    בתוך כך, במסגרת הפעילות הקרקעית בצפון רצועת עזה, לוחמי צוות הקרב החטיבתי יפתח (11) תקפו מטרות טרור במרחב אבו אל-עטא שבשכונת שג'עייה, המשמש כמתחם לחימה של ארגון הטרור חמאס והג’יהאד האסלאמי הפלסטיני. במהלך הפעילות פשטו הלוחמים על מרכז פיקוד ושליטה של ארגוני הטרור, לוחמי צוות הקרב איתרו במרחב מסגד אמצעי לחימה רבים ששימשו את ארגוני הטרור.

    במהלך הפעילות, חוליית מחבלים שיגרה פצצת מרגמה לעבר הלוחמים וניסתה לפגוע בהם. כלי טיס של חיל האוויר זיהה את השיגור ובהכוונת כוחות אוגדה 99 השמיד את עמדת השיגור וחיסל את המחבלים.

    כוחות של עוצבת הקומנדו זיהו במהלך פעילות במרחב חאן יונס מחבל משגר רקטות, הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל את המחבל.

    בנוסף, במהלך הלילה תקפו כוחות זרוע הים מטרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. כמו כן, המשיכו בתקיפות לטובת סיוע לכוחות המתמרנים ברצועה.

    תיעוד השיגורים לעבר כוחות צה״ל, השמדת עמדות השיגור וחיסול חוליית המחבלים:

    play-sharp-fill

    תיעוד מהתקיפות ברצועת עזה ביממה האחרונה:

    video
    play-sharp-fill


    0 תגובות